Getuigenissen

"Ik wil jullie bedanken voor de perfecte locatie én fijne samenwerking voor onze royale persdag. De complimentjes van meerdere journalisten over de locatie en de tentoonstelling SWEET 18 zullen het ons volgend jaar erg moeilijk maken om dit te kunnen overtreffen."

D. Dekrem (King George)

 

" Bij deze wil u ik hartelijk danken voor de puike organisatie van ons bezoek aan het kasteel d’Ursel. Na de interessante inleiding van Wim Mertens, hebben twee zeer bekwame gidsen ons laten genieten van de prachtige tentoonstelling SWEET 18. Misschien op het einde wat in een ijltempo, maar dat gaf aan onze dames echt wel zin om terug te komen. We hebben nadien rustig kunnen genieten van een royale afternoon tea, met een vriendelijke en vlottte bediening. We zijn nadien met 23 tevreden dames huiswaarts gekeerd, waarvan ik vermoed dat er toch wel een paar zullen terugkeren. Nogmaals hartelijk dank.

M. De Coster (Zilveren Passer Brabant)

 

“Voor ons was het een geslaagde dag en daar hebben het unieke kader maar ook jullie fijne ontvangst en de soepele samenwerking zeker toe bijgedragen. Hartelijk dank!”

K. Binon (Thomas More Kempen)

 

“We hebben een fantastisch leuk huwelijksfeest achter de rug, met niets dan mooie herinneringen! Uiteraard hebben we dit ook voor een groot deel te danken aan de prachtige locatie. Onze dank daarom dat je ons die kans hebt gegeven en voor al jullie hulp vooraf, en uiteraard ook voor de medewerker die zondag ter onzer beschikking stond. Hij heeft ons nog héél goed heeft geholpen om vóór de viering alles op te stellen zoals we het wilden.”

Annelies en Filip

 

“Nu alles voorbij is, wil ik jullie nog eens hartelijk bedanken voor jullie actieve medewerking bij de voorbereiding en de organisatie van onze jubelviering 20 jaar Koperen Passer. De commentaren waren uitgesproken positief. Ons programma kon naadloos uitgevoerd worden, mede dankzij de hulp van ‘het kasteel’. Het was een feestdag die niet gauw zal vergeten worden. Hartelijk dank.”

W. Stabel (Koperen Passer)

 

“Het seminarie is zeer goed verlopen. We hebben heel wat positieve feedback gekregen van onze klanten. U beschikt dan ook over een pracht van een locatie. Het is voor ons voor herhaling vatbaar. Nog hartelijk dank voor de uitstekende service.”

A. Wauters (Schneider Electric)

 

“Het pensioneringsfeest van Linda is prima verlopen. Ze was sprakeloos en heeft ervan genoten. Alle gasten waren tevreden. De prachtige locatie, de overvloedige catering en de sfeermuziek droegen zeker bij tot het succes. Jullie dienstdoende collega was zeer hulpvaardig, waarvoor dank.”

G. Stryckers (PROVA, personeelsvereniging Provincie Antwerpen)

 

“Alles is heel goed verlopen: goede zangers, goede pianist, prachtige omgeving. De mensen waren in de wolken over het kasteel, de zaal en ook over de kelders waar we de drank aangeboden hebben. We hebben ook een goede begeleiding gekregen van de mensen die in het kasteel werken. Bedankt voor jullie inzet.”

R. Steuns

 

"Het symposium was fantastisch en daar heeft het kasteel in belangrijke mate toe bijgedragen. We hebben echt héél positieve reacties gekregen. Alles is eigenlijk vlot verlopen. Dus wij blikken zeer content terug. Als je op de website van het ziekenhuis gaat kijken, zullen er normaliter al wat sfeerbeelden terug te vinden zijn. Alvast bedankt voor de aangename samenwerking."

B. De Petter (Sint-Jozefkliniek Bornem)

 

"Het diner is gisteren vlekkeloos verlopen mede dank zijn de goede begeleiding van uw medewerkster. Er werd met veel lof gesproken over de zeer geslaagde restauratie waardoor de zalen een prachtig en feestelijk decor vormen. Hartelijk dank voor uw zeer gewaardeerde medewerking.”

R. Siebens

 

“Het verjaardagsdessertenbuffet is uitstekend verlopen. Mijn vriend was enorm verrast en ook de familie en de vrienden waren uitermate tevreden. Nogmaals dank voor uw hulp een ook voor de assistentie van uw medewerkster.”

I. Timmerman

 

“Het concert was prima, de muzikanten top en het publiek enthousiast. We geven graag ook een dikke pluim aan de medewerkers van het kasteel. Zij zijn zeer bereidwillig en flexibel."

L. Spiessens (Sint-Jan Berchmansinstituut, Puurs)

 

“Alles is perfect verlopen. We willen ook jouw medewerkster bedanken. Het kasteel is en blijft de perfecte locatie voor ons jaarlijks concertje. Volgend jaar zijn we zeker opnieuw van de partij."

H. Geudens

 

"Het pianorecital was een voltreffer, zelfs meer dan dat. Het publiek was wild enthousiast. Ook de opname van de cello na het concert is prima verlopen. Dank ook aan de medewerkers van het kasteel. Het was een dag om nooit meer te vergeten…"

A. Durlet (Durletfonds)

 

“Het concert verliep vlot en het publiek was bijzonder enthousiast. En de goed gestemde Steinway klonk uiteraard prima."

H. Vervenne (Steinway Pianos)

 

“De najaarsdegustatie is prima verlopen. De medewerkers van het kasteel hebben (zoals altijd) hun volle medewerking gegeven. Het is een plezier om met die mensen te werken. Hartelijk dank en afspraak op de degustatie van volgend jaar!”

M. de Paradé (Bodegas)

 

“Onze teambuilding is geslaagd. Er waren een beetje problemen met de verwarming en het internet maar na de middag kwam alles goed. De locatie is dan ook fantastisch. Ik ga zoveel mogelijk promotie maken voor jullie schitterend kasteel!”

L. Wouters (Stad Antwerpen)

 

“Ons jubileumfeest is volledig naar wens verlopen. Met dank aan de zeer hulpvaardige medewerkers Wij hebben van onze 90 gasten haast unaniem lovende opmerkingen gekregen over locatie en buffet. Met het prachtige weer was eveneens de toegang via het park een surplus. Spijtig dat 41 jaar niet gevierd wordt, anders zag u ons al vlug terug."

Herwig en Mieke

 

“Onze huwelijksreceptie is zeer goed verlopen. Onze genodigden waren enthousiast over de locatie en het verloop van de receptie. De dame die aanwezig was voor het kasteel heeft alles gedaan om van onze receptie een succes te maken.”

Linda en Jan

 

“Onze ledenbarbecue is schitterend verlopen mede dankzij de prachtige locatie.De zon was van de partij en het aangename gezelschap maakte dat we er een denderende dag van hebben kunnen maken. Alvast bedankt en tot een volgende keer."

L. Doms (KMO Bornem vzw)

 

“Wij danken u voor de gastvrijheid op het kasteel en kunnen u melden dat alles naar wens verlopen is.”

G. Peeters (Orde der Geneesheren)

 

“Onze babyborrel was fantastisch. De zaal was al heel mooi aangekleed toen we er aankwamen en de mevrouw van het kasteel heeft ons echt goed geholpen. We hebben geen enkele opmerking en hiervoor een welgemeende dank. De gasten waren allemaal onder de indruk van de locatie. Er zijn er zelfs enkelen die jullie gegevens gevraagd hebben om eventueel in de toekomst zelf een zaal te huren.”

S. Dubois

 

“Zaterdag was perfect in orde. Iedereen heeft genoten. Het was een onvergetelijk huwelijksdiner!”

Sofie en Bart

 

“Onze Voorjaarsontmoeting was een topper op alle gebied! Alles is prima verlopen en de ambiance, de catering en de locatie werden enorm gewaardeerd.”

K. De Gelder (Confederatie Bouw-Afwerking)

 

“Het congres is zeer goed verlopen. Alles was naar wens en een pluim voor jullie medewerkers die ons die dag geholpen hebben. Dit is voor herhaling vatbaar.”

D. Staes (sp.a)

 

“Ik wil jullie graag bedanken voor de samenwerking. Jullie accommodatie was zoals altijd prima in orde. Het concert was prachtig, de bezoekers hadden lovende woorden over voor de muzikanten maar ook voor de locatie.”

L. Spiessens (Sint-Jan Berchmansinstituut, Puurs)

 

“Het was een droomfeest. Alles ging naar wens. Wat een locatie! Wat een organisatie! Wat een timing! Wat een service! Ik heb nimmer in mijn leven zo´n gezellig verjaardagsfeest gehad. En het dansen is beperkt gebleven tot vijf sprongetjes van mijn driejarig petekind.”

M. Boenders

 

“Het Lentetreffen van de Rechtbank van Koophandel was een zeer groot succes . Het kader van het kasteel en het mooie weer zorgden voor een aanzienlijke bijdrage. Oprechte dank voor jullie bereidwillige medewerking."

P. Vingerhoets (Rechtbank van Koophandel)

 

“Langs deze weg willen we jullie graag bedanken voor de goede service en de hulp bij de organisatie van ons event. Zowel de directie als de genodigden waren zéér onder de indruk van de locatie en de organisatie."

C. Van Bogaert (Pfizer)

 

“Onze nieuwjaarsreceptie is vlot en naar wens verlopen. Onze gasten waren zeer lovend over het prachtige kader. Bedankt voor de goede samenwerking.”

M. Peelman (Car-Pass)

 

“Mag ik jullie bedanken voor de hulp tijden onze Halloweentocht vorige zaterdag. Onze event was een groot succes en de kelders van het kasteel waren de ideale locatie om de avond af te sluiten met een soepje en een drankje. Jouw medewerkster stond in voor een perfecte service en ondersteuning ter plaatse!”

A. Ryckman (Freinetschool ’t Hinkelpad)

 

“We zijn heel druk bezig met het selecteren van foto’s. Ze zien er goed uit. Héél erg bedankt voor de gastvrijheid, medewerking en catering.”

Francis (For Lovers, Bruidsmagazine)

 

“We hebben een bijzonder drukke studiedag gehad. Dankzij het prachtige decor heeft iedereen er toch van genoten. Dankjewel voor de perfecte ontvangst. Alles stond klaar zoals afgesproken en de subtiele manier van werken van jullie medewerkster zorgde er voor dat iedereen doorlopend over fris water en fruitsap kon beschikken.”

F. Van de Sype (Artesis Hogeschool Antwerpen)

 

“Van harte bedankt voor de schitterende ontvangst en de schitterende begeleiding. We zijn er van overtuigd dat we in de toekomst nog bij jullie zullen aankloppen.”

N. Van Den Bossche (KMO Bornem)

 

“Het prachtig kader, de sneeuw, de entourage, de traiteur....  Kortom alles was zoals in een sprookje. Geen schoentje gevonden?”

I. Doms (KMO Bornem)

 

“De service tijdens onze vergadering was dik in orde. We hebben ervan genoten.”

A. Bosmans (Galderma)